Εντατική κάθετη ανάμειξη των συστατικών του δοχείου σε μικρο και μακρο επίπεδο. Μια επιπλέον διάχυση με δακτύλιο κοπής δεν είναι απαραίτητη. Λόγω της βέλτιστης απόδοσης διάχυσης, της υψηλής αποδοτικότητας και της εύκολης χειρισιμότητας των εργαλείων ανάμειξης που χρησιμοποιούνται, το Dispermix πληροί τις υψηλές απαιτήσεις απαιτητικών παραγωγικών διαδικασιών για την εισαγωγή υγρών ή σκόνης σε υγρό.
Οι συσσωματώσεις θρυμματίζονται και έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη υγροποίηση της σκόνης με το υγρό. Διαφορετικά πλάτη σχισμών επιτρέπουν την προσαρμογή στην αντίστοιχη εφαρμογή.
Η κεφαλή του Dispermix παράγει δύο ροές υγρού που κατευθύνονται διαφορετικά. Μια κάθετη μερική ροή κατευθύνεται κατευθείαν προς τον πυθμένα του δοχείου, όπου διαχωρίζεται και κυκλοφορεί το περιεχόμενο του δοχείου. Μια δεύτερη μερική ροή εκτρέπεται οριζόντια στην κεφαλή του Dispermix και καθοδηγείται μέσω της ζώνης διάχυσης. Στερεά σωματίδια και/ή σταγόνες θρυμματίζονται αξιόπιστα και διανέμονται ομοιόμορφα.
Ικανότητα: 0,5 – 55 kW
Φλάντζα στήριξης: Αλουμίνιο 1.4404 (AISI 316 L)
Τάση: 230 / 400 / 500 V, 50 Hz
Βυθιζόμενο μέρος: Ανοξείδωτο χάλυβα 1.4404
Χρώματα, σφραγιστικά και μονώσεις, γαλακτοκομικά προϊόντα, προϊόντα προσωπικής φροντίδας κ.λπ. παράγονται με τις εγκαταστάσεις μας. Η αποδοτικότητά τους μπορεί να αυξηθεί σημαντικά με τη βοήθεια των ατομικά κατασκευασμένων εγκαταστάσεων επεξεργασίας.
Εξατομικευμένες εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούνται από τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο.
Διατίθενται συστήματα δοχείων, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ευέλικτα, καθώς και οι μονάδες μας τοποθετημένες σε πατίνια (Skidded Units), οι οποίες είναι πλήρως συναρμολογημένες μονάδες παραγωγής σε πλαίσιο και αυτοματοποιημένες. Έλεγχος συνταγών, οπτικοποίηση, ζύγιση, μέτρηση και έλεγχος, δοχεία και σωλήνες, συστήματα CIP - κατασκευάζουμε όλες τις εγκαταστάσεις μας στο εργοστάσιό μας. Μετά από δοκιμή σε συνθήκες παραγωγής γίνονται αποδεκτές. Οι τεχνικοί μας είναι διαθέσιμοι επί τόπου για εγκατάσταση, εκκίνηση και υπηρεσία.
Δοκιμαστικοί πάγκοι κινητήρων με πρόσθετο εξοπλισμό για τη μέτρηση της κατανάλωσης και διάγραμμα p-V.
p-V 1.0 και PicopV 1.0 για την εκπόνηση διαγραμμάτων p-V με Diaw - Διάγραμμα για Windows.
Εντατική, κάθετη ανάμειξη του περιεχομένου του δοχείου σε μικρο- και μακρο-περιοχές. Δεν απαιτείται επιπλέον, κατώτερη διάσπαση με κοπτική στεφάνη. Λόγω της βέλτιστης απόδοσης διάσπασης, της υψηλής κερδοφορίας και της απλής διαχείρισης των χρησιμοποιούμενων εργαλείων ανάμειξης, το Dispermix πληροί τις υψηλές απαιτήσεις σε απαιτητικές διαδικασίες παραγωγής για την εισαγωγή υγρών ή σκόνης σε υγρό.
Διάσπαση των συσσωματωμάτων και έτσι καλύτερη υγρασία της σκόνης με το υγρό. Διάφορα πλάτη ανοίγματος επιτρέπουν την προσαρμογή στην αντίστοιχη εφαρμογή.
Η κεφαλή Dispermix δημιουργεί δύο ροές υγρού με διαφορετική κατεύθυνση. Μια κάθετη υποροή κατευθύνεται απευθείας προς το κάτω μέρος, διαχωρίζεται εκεί και αναστρέφει όλο το περιεχόμενο του δοχείου. Μια άλλη υποροή εκτρέπεται οριζόντια στην κεφαλή Dispermix και οδηγείται μέσω της ζώνης διάσπασης. Τα μέρη στερεών και/ή σταγόνες διασπώνται αξιόπιστα και κατανέμονται ομοιόμορφα.
Απόδοση: 0,5 – 55 kW
Στροφές: έως 3.600 λεπτά-1 με μετατροπέα συχνότητας
Σωλήνας ρουλεμάν: Αλουμίνιο, 1.4404 (AISI 316 L)
Τάση: 230 / 400 / 500 V, 50 Hz
Υλικό: Ανοξείδωτο χάλυβα 1.4404 (AISI 316 L)
Δοκιμαστικοί πάγκοι κινητήρων (φρένα-δυναμόμετρα) με επιπλέον εξοπλισμό για τη θερμική ισορροπία.
Δοκιμαστικοί πάγκοι κινητήρων (φρένα-δυναμόμετρα) με επιπλέον εξοπλισμό για τη θερμική ισορροπία, π.χ.:
Δοκιμαστικός πάγκος κινητήρα SE 150 με υπολογιστή MP: Εξοπλισμός για την καταγραφή π.χ. κατανάλωσης αέρα και καυσίμου, θερμικής ροής στο ψυκτικό υγρό και θερμοκρασίας καυσαερίων.
Εξοπλισμός επίδειξης MPW 5 Modular: Πλήρης εξοπλισμός για τη θερμική ισορροπία με μονάδα κινητήρα για τη θερμική ισορροπία.
Υδραυλικά δυναμόμετρα με χαμηλή αδράνεια, ψυγμένα με νερό ή αέρα
Για τη δοκιμή, π.χ. γρήγορων κινητήρων εσωτερικής καύσης όπως κινητήρες αλυσοπρίονων, ή αργών κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Ικανότητα ισχύος: 1 kW ...
π.χ. HVU 5/1 ή HVU 10/1 για κινητήρες αλυσοπρίονων,
ή HV 30/1 για αργούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Οι δοκιμαστικοί πάγκοι κινητήρων HV
μπορούν να δοκιμάσουν αργούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και με μόνο έναν ή λίγους κυλίνδρους σε όλο το εύρος στροφών τους χωρίς επικίνδυνες δονήσεις. Αρκεί μια απλή άξονας μετάδοσης. Στοιχεία απορρόφησης ή μια συμπλέκτης απορρόφησης είναι περιττά.
μπορούν να είναι ψυγμένα με νερό ή αέρα. Με ψύξη νερού είναι μεταφερόμενα ως πλήρης μονάδα.
δεν απαιτούν ειδικό θεμέλιο.
είναι έτοιμα προς λειτουργία μετά από λίγες ώρες προετοιμασίας (σύνδεση ψυκτικού νερού ή σύνδεση με ψυγείο λαδιού αέρα, παροχή ρεύματος, γέμισμα με το καθορισμένο λάδι, φάση καθαρισμού λαδιού).
Αποδεδειγμένα μοντέλα:
Ο ενσωματωμένος...
Υπολογιστές MP σχεδιασμένοι για δοκιμές ισχύος.
Μονάδα αξιολόγησης, απεικόνισης και ελέγχου άνετη για πάγκους δοκιμών κινητήρων.
Οι επιθυμητές συνθήκες λειτουργίας μπορούν να ρυθμιστούν γρήγορα και εύκολα.
Ειδικοί δεν είναι απαραίτητοι.
Οι εγκαταστάσεις αξιολόγησης, απεικόνισης και ελέγχου/διαχείρισης με υπολογιστές MP που προορίζονται για τη δοκιμή της ικανότητας ενός κινητήρα μπορούν να συνδεθούν με προσωπικούς υπολογιστές συμβατούς με IBM μέσω σειριακής διεπαφής, προκειμένου να αποθηκεύσουν, να απεικονίσουν στην οθόνη κατά τη διάρκεια και μετά τη διαδικασία μέτρησης με τη μορφή καμπυλών ή να εκτυπώσουν τα αποτελέσματα μέτρησης που προσδιορίζονται από τον υπολογιστή MP.
DiaW - Διάγραμμα για Windows
για την απεικόνιση, την αποθήκευση και την εκτύπωση καμπυλών μετρηθέντων τιμών χρησιμοποιώντας έναν προαιρετικό υπολογιστή εξοπλισμένο με ψηφιακή οθόνη άμεσων τιμών.
Τα κινητά καρότσια RWB για τη συναρμολόγηση κινητήρων είναι αρθρωτά, εύκολα ρυθμιζόμενα και επαναχρησιμοποιήσιμα. Τα ανταλλακτικά είναι συμβατά μεταξύ τους.
Χρησιμοποιώντας τα καρότσια RWB, ο βαθμός χρήσης ενός δοκιμαστικού πάγκου αυξάνεται, καθώς μπορούμε να προετοιμάσουμε τους κινητήρες ξεχωριστά.
Οι κινητήρες που είναι τοποθετημένοι σε καρότσι RWB επιτρέπουν εύκολη και γρήγορη σύνδεση με τους δοκιμαστικούς πάγκους.
Για τη συναρμολόγηση κινητήρων για δοκιμές ισχύος, μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε καθολικές βάσεις κινητήρων αντί για τα καρότσια RWB.
Αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως τα καρότσια RWB, με δυναμόμετρα MP ή με άλλα δυναμόμετρα της Weinlich ή άλλων κατασκευαστών.
Οι καθολικές βάσεις κινητήρων έχουν υψηλότερη ικανότητα φόρτωσης, βασίζονται σε ελαστικά πόδια και είναι μεταφερόμενες με κατάλληλους ανυψωτήρες.
Το C 62 είναι ένα εξαιρετικά δυναμικό κέντρο κατεργασίας σχεδιασμένο για κατεργασία 5 αξόνων/5 πλευρών. Πολλές δυνατότητες εξασφαλίζουν υψηλή ακρίβεια και οικονομική εργασία σε κομμάτια βάρους έως 2500 kg. Διάφορα προαιρετικά αξεσουάρ απλά προσθέτουν στις δυνατότητες για καινοτόμο προηγμένη κατεργασία. Όπως και με όλα τα κέντρα κατεργασίας HERMLE, το C 62 προσφέρει διάφορες επιλογές φόρτωσης κομματιών για να διασφαλίσει την βέλτιστη λειτουργία. Ανάλογα με τις αντίστοιχες απαιτήσεις, διατίθενται διάφορες επιπλέον αποθήκες εργαλείων. Η έννοια και ο αρθρωτός σχεδιασμός του C 62 σημαίνει ότι οι ατομικές ανάγκες μπορούν να καλυφθούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Η βελτιστοποιημένη επιφάνεια είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα εκτός από τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, ακρίβειας και ακριβούς που είναι συνώνυμα με την HERMLE. Το C 62: ένας υψηλής απόδοσης παντοδύναμος. Με λίγα λόγια: ένας νέος γίγαντας.
Φρεζάρισμα και τόρνευση σε μία σφιξιά. Πλήρως ενσωματωμένη τεχνολογία περιστροφής.
Διαδρομή άξονα X: 1200 mm
Διαδρομή άξονα Y: 1300 mm
Διαδρομή άξονα Z: 900 mm
Γρήγορες γραμμικές διαδρομές X-Y-Z: 50 m/min
Γραμμική επιτάχυνση X-Y-Z: 6 m/s²
Γραμμική δύναμη τροφοδοσίας X-Y-Z: 16000 N
Μέγιστη κατακόρυφη απόσταση τραπεζιού: 1100 mm
Μέγιστη διάμετρος κομματιού: Ø 1200 mm
Μέγιστο ύψος κομματιού: 900 mm
Κύκλος σύγκρουσης (άξονας A) στη θέση 0°: Ø 1400 mm
Έλεγχος της πλήρους μονάδας κίνησης,
Προσομοίωση στροφών μέσω διαφορετικών τιμών στόχου στροφών,
υψηλή διαρκής ισχύς σε κινητήρες αυτοκινήτων. Άλλες εφαρμογές ...
Ο εξοπλισμός αποτελείται από δύο δυναμόμετρα φρένων και μια βάση κινητήρα από το κιτ κατασκευής κυλίνδρων RWB. Η μονάδα ελέγχου περιέχει τον αποδεδειγμένο υπολογιστή MP.
Νέα εφαρμογή:
Έλεγχος της πλήρους μονάδας κίνησης,
χωρίς προβλήματα προσαρμογής μεταξύ κινητήρα και δυναμόμετρου,
Προσομοίωση στροφών μέσω διαφορετικών τιμών στόχου στροφών,
υψηλή διαρκής ισχύς σε κινητήρες αυτοκινήτων.
Άλλες δυνατότητες εφαρμογής:
πλήρες όχημα αντί για τη μονάδα κίνησης,
τέσσερα δυναμόμετρα για δοκιμές τετρακίνησης,
άλλες κατασκευές δυναμόμετρων.
Πρίζα διαμπερούς τρύπας για βύσματα 4 mm με διπλή ελατήριο από ορείχαλκο για υποδοχές 4 mm; Τύπος στερέωσης καλωδίου: Βίδα σύσφιξης, μέγιστη διάμετρος καλωδίου 3 mm, υπό όρους ασφαλής στην επαφή.
Τερματικός σταθμός συσκευής (τερματικός σταθμός πόλου) με μόνωση και προστασία από περιστροφή, διάμετρος κεφαλής 16 mm, σπείρωμα M5 για τρύπα βύσματος διαμέτρου 4 mm, κάτω σφίξιμο καλωδίων σύνδεσης με μέγιστη διάμετρο 2 mm σε εγκάρσια τρύπα, κεφαλή σπειρώματος μη αφαιρούμενη.
Χρώματα και βερνίκια, σφραγιστικά και μονωτικά υλικά, επισ coatings, σοκολατοειδή, γαλακτοκομικά προϊόντα, προϊόντα προσωπικής φροντίδας και πολλά άλλα προϊόντα παράγονται σε εγκαταστάσεις από την εταιρεία μας. Η οικονομική τους αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα των διαδικασιών παραγωγής σας μπορούν να αυξηθούν σημαντικά με τη βοήθεια των ειδικά κατασκευασμένων διαδικαστικών εγκαταστάσεων. Οι πελατοκεντρικές διαδικαστικές εγκαταστάσεις χρησιμοποιούνται από τους πελάτες μας παγκοσμίως.
Διαθέσιμα είναι συστήματα κοντέινερ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ευέλικτα σε διάφορες τοποθεσίες, καθώς και οι μονάδες Skidded, οι οποίες αποτελούν πλήρως αυτοματοποιημένες μονάδες παραγωγής που έχουν κατασκευαστεί σε πλαίσια. Έλεγχος συνταγών, οπτικοποίηση, ζύγιση, τεχνολογία μέτρησης και ρύθμισης, δοχεία και σωληνώσεις, συστήματα CIP – όλες οι εγκαταστάσεις κατασκευάζονται πλήρως στο εργοστάσιό μας. Μετά από μια δοκιμαστική λειτουργία υπό συνθήκες παραγωγής, παραλαμβάνονται από εσάς. Στον τόπο εγκατάστασης, οι τεχνικοί μας είναι διαθέσιμοι για την εγκατάσταση, την έναρξη λειτουργίας και τις υπηρεσίες συντήρησης.
Οι αναμικτήρες TDS Induction αντλούν σκόνη, υγρά ή αέρια κάτω από το επίπεδό τους σε υγρά και ταυτόχρονα ομογενοποιούν το περιεχόμενο του δοχείου. Το κενό που απαιτείται για την επαγωγή παράγεται στην κεφαλή ανάμειξης. Η μηχανή εγκαθίσταται στο δοχείο από πάνω μέσω φλάντζας ή διατομής. Εναλλακτικά, ο αναμικτήρας TDS Induction μπορεί να λειτουργήσει σε ανυψωτικό πλαίσιο.
Η σκόνη επάγεται από το δοχείο και εισάγεται κάτω από το επίπεδο του υγρού με άμεση ανάμειξη και υγροποίηση. Η κεφαλή ανάμειξης παράγει την απαιτούμενη αρνητική πίεση.
Οι φορτίσεις σκόνης αποτρέπονται κατά την προσθήκη σκόνης με άμεση επαγωγή από την σακούλα. Αποτελεσματική μικρο και μακρο ανάμειξη του συνολικού περιεχομένου του δοχείου με ταυτόχρονη προσθήκη σκόνης. Άμεση υγροποίηση κάτω από το επίπεδο του υγρού. Πλήρης μεταφορά μάζας και ομοιογένεια σε όλα τα επίπεδα του δοχείου μέσω της αρχής ανάμειξης jetstream. Επιπλέον, υγρά και αέρια μπορούν να επάγονται.
Ικανότητα: 5.5 – 25 kW
Βυθιζόμενο μέρος: Ανοξείδωτο χάλυβα 1.4404
Φλάντζα στήριξης: Αλουμίνιο ανοξείδωτο χάλυβα
Δυναμόμετρο φρένων με αερόψυκτη σπινθηροβραχίονα.
Ιδιαίτερα κατάλληλο για τη δοκιμή μικρότερων ηλεκτροκινητήρων,
μικρότερων αργών 1-κύλινδρων κινητήρων,
μονάδες κίνησης από π.χ. δίτροχα.
Ικανότητα: 0,5 ... 40 kW
Δυναμόμετρο φρένων με αερόψυξη
Οι δοκιμαστικοί σταθμοί ισχύος κινητήρων MPW είναι αρθρωτά συστήματα με πολλές δυνατότητες συνδυασμού για διάφορες εφαρμογές.
Οι δοκιμαστικοί σταθμοί ισχύος κινητήρων MPW διατίθενται σε τέσσερις διαστάσεις, οι οποίες μπορούν να φορτωθούν διαφορετικά.
Κατά κύριο λόγο διακρίνονται τρεις διαφορετικές μορφές:
MPW Modular για κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρες
(κυρίως για 1-κύλινδρους κινητήρες εσωτερικής καύσης)
MPW Modular για ηλεκτροκινητήρες με στήριξη στο πάτωμα
MPW F για ηλεκτροκινητήρες με στήριξη φλάντζας
Κατόπιν αιτήματος προσφέρονται επίσης ειδικές μορφές, π.χ. για ηλεκτροκινητήρες με στήριξη τόσο στο πάτωμα όσο και στη φλάντζα.
με φωτισμό και απελευθέρωση με τράβηγμα
Η GEORG SCHLEGEL GmbH & Co. KG επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της στη σειρά mYnitron με έναν διακόπτη έκτακτης ανάγκης με απελευθέρωση με τράβηγμα και φωτισμό.
Ο YPVLOO διαθέτει δύο επαφές ανοίγματος, οι οποίες είναι αναγκαστικά ανοιχτές σύμφωνα με το EN60947-5-1. Στη μέση του κεφαλιού μανιταριού υπάρχει ένας φακός για τον φωτισμό. Μέσω αυτού, ο διακόπτης έκτακτης ανάγκης είναι εύκολα ορατός ακόμη και σε κακές συνθήκες φωτισμού και δείχνει επιπλέον ότι είναι ενεργός.
Ο YPVLOO εντυπωσιάζει με το πολύ μικρό βάθος εγκατάστασης μόλις 18 mm και είναι σχεδιασμένος για ανοίγματα εγκατάστασης 16,2 mm. Ο διακόπτης έκτακτης ανάγκης έχει διάρκεια ζωής έως 30.000 ενεργοποιήσεις, διαθέτει βαθμό προστασίας IP65/IP67/IP69K και είναι κατάλληλος για θερμοκρασίες λειτουργίας από -25°C έως 70°C. Η τάση λειτουργίας είναι 35 V AC/DC, με ρεύμα λειτουργίας 5 A/AC ή 2 A/DC.
Το σύστημα τοποθέτησης PSE 34x-14 είναι μια συμπαγής και έξυπνη λύση για την τοποθέτηση βοηθητικών αξόνων και θέσεων. Περιλαμβάνει έναν ηλεκτρονικό κινητήρα, έναν γεννήτρια, έναν ενισχυτή ισχύος, ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, ένα σύστημα απόλυτης μέτρησης και μια διεπαφή.
Το ενσωματωμένο σύστημα απόλυτης μέτρησης καθιστά περιττή κάθε χρονοβόρα αναφορά. Η σύνδεση με ένα σύστημα Bus επιτρέπει τη μείωση των εργασιών καλωδίωσης. Η τοποθέτηση μέσω ενός κοίλου άξονα με δακτύλιο σύσφιξης είναι εξαιρετικά απλή. Το σύστημα τοποθέτησης είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για αυτόματη ρύθμιση εργαλείων, σταθμών ή αξόνων σε μηχανές επεξεργασίας ξύλου, μηχανές συσκευασίας, μηχανές εκτύπωσης, εγκαταστάσεις εκχύλισης και ειδικές μηχανές.
Ονομαστική ροπή / Ονομαστική ταχύτητα: 10 .. 18 Nm / 60 .. 80 rpm
Βαθμός προστασίας: IP 54
Άξονας εξόδου: Κοῖλος άξονας 14 mm με δακτύλιο σύσφιξης
Επικοινωνία Bus: CANopen, PROFIBUS DP, Sercos, EtherCAT, PROFINET, EtherNet/IP, POWERLINK, IO-Link
Χαρακτηριστικά: Με επιλογέα διεύθυνσης (ίδιο Bus IE), δεύτερη σύνδεση Bus δεδομένων
Επιλογές: Αφής πλήκτρα, Φρένο, NRTL
Με τον κινητήρα θέσης HIPERDRIVE HDA 70, οι ρυθμίσεις σε άξονες ρύθμισης και βοηθητικούς άξονες μπορούν να γίνουν αποδοτικά, οικονομικά και με υψηλή ακρίβεια. Ο HIPERDRIVE HDA 70 διατίθεται με βιομηχανικές διεπαφές Ethernet για άμεση σύνδεση σε έναν ελεγκτή. Οι αναφορές κατάστασης είναι διαθέσιμες μέσω του λεωφορείου. Ο κινητήρας EC έχει μεγάλη διάρκεια ζωής.
Ονομαστική ροπή / Ονομαστική ταχύτητα: 15 Nm / 27 στροφές/λεπτό
Ροπή αυτοσυντήρησης: 25 Nm
Κατηγορία προστασίας: IP 65
Άξονας εξόδου: 10 mm πλήρης άξονας με πείρο, 10 / 12 mm κοίλος άξονας (γωνιακό κιβώτιο)
Διεπαφές: PROFIBUS DP, EtherCAT, PROFINET, EtherNet/IP
Κουμπιά: Απλή εκκίνηση μέσω λειτουργίας κουμπιών, ακόμη και χωρίς ελεγκτή